Onderhoud aan mijn woonruimte

Buitenschilderwerk, gevelreiniging of -herstel, het vervangen van de douche, het toilet of de keuken… Dit soort groot onderhoud zorgt ervoor zorgt dat je wooncomplex in goede conditie blijft. En wij nemen het allemaal voor onze rekening.

Als jouw wooncomplex voor zulke werkzaamheden in aanmerking komt, krijg je daarvan – ruim voordat we aan de slag gaan – bericht. Bij ingrijpend onderhoud, zoals het vervangen van douche, toilet of de keuken, nemen we ver vóór de geplande datum contact op met jou en je medebewoners, om te overleggen over hoe, wat en wanneer. Je kunt dan ook kleuren en materialen kiezen, bijvoorbeeld van tegels, het aanrechtblad en de kastjes.

Zelf klussen

We kunnen ons voorstellen dat je – om je kamer een echt thuis te laten zijn – dingen wilt veranderen. Dat kan, maar we willen wél graag dat je dat even met ons overlegt. Dan kunnen we je ook advies geven over hoe je dat het beste kunt doen.

Samen afspraken maken

We willen weten hoe je de veranderingen gaat uitvoeren en of ze van goede kwaliteit zijn. Ze moeten ook voldoen aan de eisen van het Bouwbesluit, de nutsbedrijven, de brandweer en de overheid. (Wij kunnen je daarover adviseren.) Daarom maken we graag afspraken met je, voordat je aan de slag gaat.

De aanvraag

Je kunt een aanvraag voor een verandering aan je kamer bij ons indienen via hallo@veste.nl. Maar je kunt ook even bellen met je wijkconsulent. Die bespreekt dan je aanvraag met je. Als je aanpassingen wilt in de gemeenschappelijke ruimtes, bespreek die dan sowieso even met je wijkconsulent.

Toestemming

Als we de door jou gewenste verandering hebben goedgekeurd, kun je aan de slag. De kosten van zo’n verandering zijn uiteraard voor je eigen rekening.