Reparaties in mijn woonruimte

Als je een woonruimte bij ons huurt, zorgen wij voor het onderhoud ervan. En dat geldt ook voor reparaties. We willen graag dat je fijn woont. Daarom proberen we altijd alle mogelijke problemen zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Snel melden

Er kan altijd onverwachts iets kapotgaan. Jij weet dat natuurlijk eerder dan wij. Als er iets kapot is, of niet goed werkt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Dan kunnen we er meteen mee aan de slag.

Geef je reparatieverzoek door via:

Website: online reparatieverzoek
E-mail: hallovestenl.
Telefoon: (0529) 45 25 88.

Wij zorgen voor een afspraak (op een werkdag) die jou het beste uitkomt.
In veel gevallen huren wij een aannemer of installateur in, die bij je langs komt om de reparatie uit te voeren.

Storingen?

Bel dan rechtstreeks met:

CV-storing:

(0529) 45 25 88 (tijdens kantoortijden).
(053) 489 21 34 (buiten kantoortijden).

Verstopping:

Ontstoppingsbedrijf Wiso (053) 43 56 824.

Internetstoring:

Helpdesk Studenten Net Twente (053) 48 93 266.

De Campustelefoon:

ICTS (053) 48 95 577.

Spoedreparaties

Is er iets aan de hand dat direct moet worden verholpen en niet kan wachten tot de volgende werkdag? Een CV- of stroomstoring bijvoorbeeld? Of een grote verstopping of een lekkage? Dan kun je buiten kantoortijden bellen met de beveiliging in gebouw De Spiegel op (053) 48 92 134.

Wie doet de reparatie?

Onderhoud en reparaties zijn in veel gevallen voor onze rekening, maar in een aantal gevallen voor die van jou. Voor sommige betaal je maandelijks servicekosten. Ontstoppingen, het vervangen van glas, of als er iets moet worden schoongemaakt, bijvoorbeeld.

Maintenance housing