Reparaties in mijn woonruimte

Als je een woonruimte bij ons huurt, zorgen wij voor het onderhoud ervan. En dat geldt ook voor reparaties. We willen graag dat je fijn woont. Daarom proberen we altijd alle mogelijke problemen zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Er kan altijd onverwachts iets kapotgaan in je woonruimte. Jij weet dat natuurlijk eerder dan wij. Als er iets kapot is, of niet goed werkt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Dan kunnen we er meteen mee aan de slag. In overleg met jou maken we een afspraak (op een werkdag) op een moment dat jou het beste uitkomt. In veel gevallen huren wij een aannemer of installateur in die bij je langs komt om de reparatie uit te voeren.

Help ons, om jou nóg beter te helpen

Al je ideeën, wensen en suggesties kun je aan ons kwijt

Snel melden

Meld je reparatieverzoek via:

E-mail:    hallovestenl
Telefoon: (0529) 45 25 88

Of klik op de button hieronder om je reparatieverzoek online te melden.

Reparatieverzoek

Spoedreparaties

Is er iets aan de hand dat direct moet worden verholpen en niet kan wachten tot de volgende werkdag? Een stroomstoring bijvoorbeeld, of een lekkage? Dan kun je buiten kantoortijden bellen met de beveiliging in gebouw De Spiegel op (053) 48 92 134.

Storing?

Bel dan rechtstreeks met:

CV-storing:

(0529) 45 25 88 (tijdens kantoortijden)

(053) 48 92 134 (buiten kantoortijden)

Verstopping:

Ontstoppingsbedrijf Wiso: (053) 43 56 824

Internetstoring:

Helpdesk Studenten Net Twente: (053) 48 93 266

De Campustelefoon:

ICTS (053) 48 95 577

Wie betaalt de reparatie?

Onderhoud en reparaties zijn in veel gevallen voor onze rekening, maar in een aantal gevallen voor die van jou. Voor sommige betaal je maandelijks servicekosten. Ontstoppingen, het vervangen van glas, of als er iets moet worden schoongemaakt, bijvoorbeeld.

Maintenance housing