Reparaties in mijn huis

Als je een huis bij ons huurt, zorgen wij voor het onderhoud ervan. En dat geldt ook voor reparaties. We willen graag dat je fijn woont. Daarom proberen we altijd alle mogelijke problemen zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Er kan altijd onverwachts iets kapotgaan in je huis. Jij weet dat natuurlijk eerder dan wij.
Als er iets kapot is, of niet goed werkt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Dan kunnen we er meteen mee aan de slag. Natuurlijk maken we met jou een afspraak (op een werkdag) op een moment dat jou het beste uitkomt.

Wie doet de reparatie?

Onderhoud en reparaties zijn in veel gevallen voor rekening van De Veste en in een aantal gevallen voor jou als huurder. Wij hebben voor je op een rij gezet wat de meest voorkomende reparaties zijn die je door De Veste kan laten uitvoeren en voor welke reparaties je zelf of samen met een derde partij verantwoordelijk voor bent. 

Help ons, om jou nóg beter te helpen

Al je ideeën, wensen en suggesties kun je aan ons kwijt

Snel melden

Meld je reparatieverzoek via:

E-mail:    hallovestenl
Telefoon: (0529) 45 25 88

Of klik op de button hieronder om je reparatieverzoek online te melden.

Reparatieverzoek

Spoedreparaties

Is er iets aan de hand dat direct moet worden verholpen en niet kan wachten tot de volgende werkdag? Een stroomstoring bijvoorbeeld, of een lekkage? Dan kun je buiten kantoortijden bellen met: (06) 23 91 24 79.

Storing?

Bel dan rechtstreeks met:

CV-storing:

De Energiewacht (0800) 0825

Verstopping:

(0529) 45 25 88 (tijdens kantoortijden)

(06) 23 91 24 79 (buiten kantoortijden)

Liftstoring:

(0529) 45 25 88 (tijdens kantoortijden)
(06) 23 91 24 79 (buiten kantoortijden)

Reparaties & Onderhoud