We zijn er voor jou, luisteren naar je en staan voor wat we zeggen en doen. Zo willen we er samen met jou voor zorgen dat je naar alle tevredenheid woont in je woning en buurt. De mensen van De Veste zetten zich dagelijks in om jou zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat er iets fout gaat. Ben je niet tevreden? Laat het ons weten via telefoon (0529) 45 25 88, mail, per brief of op één van onze vestigingen.

Bespreek het met de wijkconsulent
Lukt het niet direct om je ontevredenheid op te lossen, spreek dan je wijkconsulent aan. In jouw buurt is de wijkconsulent je vaste aanspreekpunt. De wijkconsulent helpt je graag verder in het zoeken naar een oplossing.

Melding klacht
Kom je er samen niet uit en wil je een klacht indienen? Vraag een persoonlijk gesprek aan of stuur een mail of brief naar De Veste. Wij doen ons best samen tot een passende oplossing te komen.

Geschillencommissie
Wordt je klacht niet naar je tevredenheid opgelost en blijft er een verschil van inzicht? Dan is er sprake van een geschil. Je kunt je klacht dan voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. In het document ‘Geschillencommissie’ lees je informatie over het indienen van je klacht bij de geschillencommissie. Je kunt je klacht bij de Geschillencommissie indienen door een brief of mail te sturen naar:
Geschillencommissie van Wetland Wonen en De Veste
Postbus 132, 7730 AC in Ommen