Niet tevreden?

  • 1

    Bespreek het met de wijkconsulent

    Lukt het niet direct om je ontevredenheid op te lossen, spreek dan je wijkconsulent aan. In jouw buurt is de wijkconsulent je vaste aanspreekpunt. De wijkconsulent helpt je graag verder in het zoeken naar een oplossing.

  • 2

    Contact opnemen met de Veste

    Ben je niet tevreden? Bel ons dan via 0529 45 25 88 Je kan ook een mail of brief sturen. Wij doen ons best samen tot een passende oplossing te komen.

  • 3

    Geschillencommissie

    Wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost en blijft er een verschil van inzicht? Dan is er sprake van een geschil. Je kunt je klacht dan voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. In het document 'Geschillencommissie' lees je informatie over het indienen van je klacht bij de geschillencommissie.

    Je kunt je klacht bij de Geschillencommissie indienen door een brief of mail te sturen naar:

    Geschillencommissie van Wetland Wonen en De Veste
    Postbus 132, 7730 AC in Ommen

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden